Background Image
Table of Contents Table of Contents
Previous Page  32 / 272 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 32 / 272 Next Page
Page Background

32

A&T BANK 2014 FAALİYET RAPORU

Satış ve Pazarlama

2014 yılında A&T Bank, daha müşteri odaklı bir

organizasyon haline gelme yolunda önemli mesafe

kat etmiştir.

Yedi şubesi aracılığıyla kurumsal ve ticari bankacılık ürünlerini

müşterilerine sunmaya devam eden A&T Bank için 2014 yılı,

müşteri odaklı bakış açısı ile mevcut hizmet ve ürün gamının

zenginleştirildiği, satış faaliyetlerine önem verilerek, özellikle

yurt içinde müşteri tabanının genişletildiği bir yıl olmuştur.

A&T Bank, 2014 yılında alternatif pazar geliştirme stratejilerini

gündemine almıştır. Eşzamanlı olarak yeni müşteri ediniminin

sağlanması ve böylelikle A&T Bank markası ve piyasa algısının

daha da pekiştirilmesi hedeflenmiştir. 37 yıldır her türlü

konjonktürde müşterilerini birer iş ortağı olarak kabul edip

reel sektöre olan desteğini sürdüren A&T Bank, müşterileri

tarafından Orta Doğu ve Kuzey Afrika Bölgesi’ndeki işlemlerde

öncü, yurt içi işlemlerdeyse rekabetçi bir banka olarak

tanımlanmaktadır. A&T Bank 2014 yılında da Orta Doğu ve

Kuzey Afrika bölgesinde ortaya çıkan iş fırsatlarına aracılık

etmeye devam etmiştir.

Satış ve Pazarlama faaliyetlerine ivme kazandıracak süreç ve

teknolojik sistemlere ilişkin altyapı düzenlemelerinin büyük

ölçüde tamamlanmasının ardından, 2014 yılı A&T Bank’ın daha

müşteri odaklı bir organizasyon haline getirilmesi, yeni müşteri

kazanımlarının gerçekleştirilmesi ve yaygın müşteri ağına

ulaşılması açısından başarılı bir yıl olmuştur.

A&T Bank müşterilerinin memnuniyetini ölçmek için ilk kez

2013 yılında mevcut ve yeni Banka müşterileri için ayrı ayrı

yapılan “Müşteri Memnuniyeti Anketi” 2014 yılında tekrar

edilmiş ve müşteri memnuniyeti, talep ve beklentilerindeki

değişimler izlenmiştir.

2014 yılında A&T Bank için en önemli gelişmelerden bir

diğeri de İnternet Bankacılığı’nın hizmete girmesidir. Banka,

uygulamanın devreye alınmasıyla hizmet ve satış kanallarına bir

yenisini daha eklemiştir.

2014 yılında Ziraat Sigorta ve Anadolu Sigorta ürünlerinin

A&T Bank şubeleri aracılığıyla pazarlanmasına devam edilmiş

ve A&T Leasing ile sinerji içinde çalışılarak Grubun toplam

kârlılığına önemli destek sağlanmıştır.