İNTERNET ŞUBESİNE GİRİŞ

İhtiyaçlarınızı Biliyoruz, Çözüm Üretiyoruz

A - A +

Müşterilerimizin, bankacılık işlemlerini şubeye gitmeden internet ortamında 7 gün / 24 saat güvenli bir şekilde yapmalarını sağlayan internet uygulamasıdır.

A&T Bank İnternet Şubesi’nden Bireysel müşterilerimiz ve Kurumsal, Ticari, Kobi ve İşletme işkollarındaki tüm müşterilerimiz yararlanabilmektedir. İnternet Şubesi’ni kullanmaya başlamak için bankamızda vadesiz mevduat hesabı açtırmanız yeterlidir.

Kurumsal İnternet Şubesi ile Bireysel İnternet Şubesini birbirinden ayıran 2 nokta bulunmaktadır. Bunlardan ilki, kurumsal müşterilere yönelik ürünler içermesi, ikincisi ise her kullanıcı koduna tanımlanabilen farklı yetki seviyeleridir. Kurumsal İnternet Şubesi üzerinden firma adına işlem yapacak kişiler ve bu kişilerin yetki seviyeleri firma yetkilisi tarafından belirlenir. Kullanıcılar kendilerine ait kullanıcı kodu ve şifreleri sayesinde yetkileri dâhilinde bulunan tüm işlemleri güvenle yapabilirler.

A&T Bank’ta vadesiz hesabı bulunan gerçek kişiler Bireysel İnternet Şubesi ve/veya A&T Bank Mobil uygulaması başvurusu için; İnternet Şubesi başvuru formunu doldurmaları yeterlidir.
Gerekli Belgeler;
-Başvuru formu
-Kimlik belgesi (Pasaport / Nüfus Cüzdanı / Ehliyet)
İnternet Şubesi ve/veya A&T Bank Mobil Uygulaması tanımı yapıldıktan sonra, IOS cihazlar için Apple Store'dan, Android cihazlar için ise Google Play'den A&T Bank Mobil uygulaması indirilebilir.
A&T Bank’ta vadesiz ticari hesabı bulunan firmalar Kurumsal İnternet Şubesi başvurusu için; şirket kaşesi ile şirketi temsil ve imza yetkili kişi/kişilerin imzalarının bulunduğu Kurumsal İnternet Şubesi başvuru formunu doldurmaları yeterlidir. Gerekli Belgeler;
-Başvuru formu
-Kimlik belgesi (Pasaport / Nüfus Cüzdanı / Ehliyet)
-İmza sirküleri

Taahhütnamede firmayı temsile yetkisi olduğu belirtilen kişi, istediği çalışanı kullanıcı yapabilir. Kullanıcı sayısında herhangi bir sınırlama yoktur.

Kullanıcı yetki ve limitleri, firmanız adına A&T Bank Kurumsal İnternet Şubesi aracılığıyla işlem yapmaya yetkili kılınan personelin(Gözlem, giriş, onay yetkileri), hangi işlemleri, hangi limitler dâhilinde yapacağının sınırlandırılmasıdır. Bu yetki ve limitler, firmanız tarafından belirlenerek Kurumsal İnternet Şubesi Formu ’nda belirtilir.

Şube, evrakların kontrolünü takiben kullanıcıları sisteme tanımlar ve kullanıcıya parola zarflarını teslim eder. İlgili birimlerin onayları sonrası internet şubesi kullanımına açılır.

Bireysel ve Kurumsal Bankacılık için Kullanıcı Kodu, Şifre ve Mobil Onay cihazına gelen onay butonları ile sisteme giriş yapılarak tanımlanmış işlem setleri doğrultusunda işlemler gerçekleştirilebilir. Bu adımlar tamamlandıktan sonra yapılacak işlemlerde sorun yaşamamak için mevcut tarayıcınızın aşağıdaki özellikleri desteklemesi gerekmektedir İnternet Bankacılığında Safari 4, IE7 – 10 arası, Firefox 3,5 – 18 arası, Chrome 2.0 ve 20 arası tarayıcılar desteklenmektedir.

İnternet Şubesini ve A&T Bank Mobil uygulamasını kullanmak ücretsizdir.

www.atbank.com.tr sayfasından İnternet Şubesi Giriş’ini tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Şube’ye başvurularak iptal edilmesi istenen kullanıcı ile ilgili bilgi verilmesi ve işlemin gerçekleştirilebilmesi için imzalı bir talimat gönderilmesi yeterlidir.

Şubenizden veya 0212 373 64 64 numaralı İnternet Bankacılığı Destek hattımızdan bilgi ve yardım alabilirsiniz.

İnternet Şubesi için talep yaptığınız esnada Şubeniz tarafından parola zarfı talep yapan kullanıcıya teslim edilecektir.

İnternet Şubesi ekranlarına ve/veya A&T Bank Mobil uygulamasına ilk giriş yapıldığı esnada sistem mevcut parolanın değiştirilmesi için yönlendirme yapacaktır. İlk kez giriş yapmıyorsanız Güvenlik Ayarları > Parola İşlemleri > Parola Değiştirme menüsünden parolanızı değiştirebilirsiniz.

Bireysel İnternet Şubesi kullanıcıları www.atbank.com.tr adresinde yer alan parola değiştirme ekranından ve A&T Bank Mobil uygulamasındaki Güvenlik Ayarları > Parola İşlemleri > Parola Değiştirme menüsünden mevcut parola değişikliğini gerçekleştirilebilir. Kurumsal İnternet Şubesi kullanıcıları Şubelerine başvurarak yeni parola talebinde bulunmalıdırlar.

Parolanızı 3 Kere yanlış girerseniz parola otomatik olarak bloke edilir.

30 Günlük geçerlilik süreleri dolan parolaların değişikliği istenmektedir.

Bireysel müşterilerimiz için “Bireysel İnternet Şubesi Başvuru Formu” Kurumsal müşterilerimizin kullanıcıları için de “Kurumsal İnternet Şubesi Başvuru Formu” Bililerimi Güncellemek İstiyorum check box’ı işaretlenerek doldurulmalı ve gerekli diğer belgeler ile –Bireysel Kullanıcı: Kimlik Belgesi, Kurumsal Kullanıcı: Kimlik Belgesi ve Şirket’e ait imza sirküleri- Şube’ye başvurmalıdır.

Apple cihazlarınız için Apple Store, Android cihazlarınız için Goole Play üzerinden uygulamayı ücretsiz olarak indirebilirsiniz.

 

Evet, İnternet Şubesine giriş yapan tüm kullanıcılar her girişlerinde A&T Bank Mobil uyglamsı ile giriş işlemini onaylamalıdırlar.

Hayır, yapılamaz.

A&T Bank Mobil uygulamasının şifresi 3 kez yanlış girildiğinde kullanıcı hesabı blokelenmektedir. Güvenlik sorularınızın cevapları ile uygulamanıza yeni bir şifre oluşturabilirsiniz. Güvenlik sorularınızın cevaplarını hatırlamıyorsanız Şubeniz ile iletişime geçmeniz gerekmektedir.

Öncelik ile A&T Bank Mobil uygulamanızın güncel olduğundan emin olmanız gerekmektedir. Uygulamanız güncel olmasına rağmen işlemlerinizi gerçekleştiremiyorsanız Şubeniz ile iletişime geçmeniz gerekmektedir.

İnternet Şubesi girişlerinde sadece kullanıcının kendisine ait A&T Bank Mbil Uygulaması kullanılabilir.

A&T Bank Mobl uygulaması üzerinden verilmiş olan onay işlemi İnternet Şubesi sistemi tarafından kabul edilmiyor ise lütfen Şubeniz ile irtibata geçin.

Hayır, her kullanıcıya ayrı kullanıcı kodu ve şifre verilir.

Şifre ve kullanıcı kodu geçerliliği için Şubeniz ile irtibata geçmeniz gerekmektedir.

İnternet ayarlarınızı, sertifikalarınızın güncel olup olmadığını, IP kısıtına takılıp takılmadığınızı kontrol ediniz.

İnternet Şubesi “Kullanım Ayarları” menüsünden bu tarz bir kısıtlama koymuş olabilirsiniz. Şube ile irtibata geçmeniz gerekmektedir.

Çözünürlüğün minimum 1024 x 768 px olması gerekmektedir.

Hesap hareketlerinize ve dekont bilgilerinize İnternet Bankacılığı ve A&T Bank Mobil kanallarımızdan ulaşabilirsiniz.